• علاقمندی پتروشیمی کارون برای همکاری با شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان؛
  • تاثیر تعامل میان شرکت‌های مجموعه پتروشیمی کارون با شهرک‌ علمی و تحقیقاتی اصفهان

  • ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
دکتر عبدالرضا غلامی رئیس هیئت مدیره پتروشیمی کارون در بازدید از پاویون شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در نمایشگاه ملی پژوهش و فناوری گفت:تعامل میان شرکت‌های پتروشیمی با شهرک‌ علمی و تحقیقاتی اصفهان می‌تواند برای مجموعه صنعت پتروشیمی کشور بسیار موثر باشد.

به گزارش روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، دکتر عبدالرضا غلامی رئیس هیئت مدیره پتروشیمی کارون در بازدید از پاویون شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در نمایشگاه ملی پژوهش و فناوری گفت:تعامل میان شرکت‌های پتروشیمی با شهرک‌ علمی و تحقیقاتی اصفهان می‌تواند برای مجموعه صنعت پتروشیمی کشور بسیار موثر باشد.

وی افزود: به یقین می توانم بگویم با توجه به اینکه ایران یکی از بزرگترین کشورهای جهان در تولید محصول اولیه پتروشیمی است،بخش پایین دست صنعت پتروشیمی حلقه مفقوده اقتصاد کشور است.

عبدالرضا غلامی گفت: این مهم می تواند برای تدوین کنندگان قوانین و برنامه‌های کلان کشور راهگشا باشد و کمک کنند شرکتهای کوچک در این بخش ارزش افزوده فراوانی ایجاد کنند.

رئیس هیئت مدیره پتروشیمی تأکید کرد: اگر نگویم با این توسعه شرکت های کوچک می توان اقتصاد کشور را متحول کرد،اما در بخش کارآفرینی و ایجاد ارزش افزوده صنعت پتروشیمی به نفع اقتصاد مقاومتی بسیارتأثیر گذار است.

وی گفت: سرمایه‌های خرد و سرگردان که قابلیت افزایش بهره‌وری در بخش صنعت پتروشیمی را دارد در کشور فراوان است، اما باید زمینه های ایجاد شود که این سرمایه های کم در قالب شرکتهای کوچک درزمینه ایجاد اشتغال به کار گرفته شود.

رئیس هیات مدیره پتروشیمی کارون گفت: این مجموعه علاقمند است در راستای کمک به ایجاد شرکت های کوچک صنعت پتروشیمی در کشور به همراه مدیران و کارشناسان خود از ظرفیت‌های شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان استفاده کنند.

شایان ذکر است شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با حدود 700 شرکت دانش‌بنیان و فناور مستقر در خود، به طور تخصصی به رفع نیاز فناورانه صنایع می‌پردازد. صنایع پیشرفته نظیر صنعت هوا فضا، نفت، گاز ، پتروشیمی، تجهیزات پزشکی و همچنین صنعت فولاد، از جمله صنایعی هستند که از محصولات این شرکت‌ها برای پیشبرد اهداف خود در عرصه تولید استفاده می‌کنند.

تعداد بازدید : ۲۹۸      تاریخ: 1402/09/21

ثبت نظر

جهت ارسال نظر لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید

captcha
ثبت نظر

نظرات کاربران

درحال حاضر کامنتی ثبت نشده است.

اخبار سایت